Vlak voor vertrek - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Else Wijma - WaarBenJij.nu Vlak voor vertrek - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Else Wijma - WaarBenJij.nu

Vlak voor vertrek

Door: Else

Blijf op de hoogte en volg Else

20 November 2013 | Nederland, Groningen

Hoi allemaal!
Het is bijna zover.. Overmorgen begint mijn reis en vlieg ik voor ruim vier maanden richting het Oosten! En ondanks dat in Nepal de stroom nog wel eens schijnt uit te vallen en ook niet elk uur van de dag aanwezig is, zal ik proberen jullie via dit blog regelmatig op de hoogte te houden van mijn ervaringen! Voor wie nog niet precies weet wat ik ga doen; vrijdag 22 november vlieg ik naar Nepal, waar ik twee maanden vrijwilligerswerk ga doen in een weeshuis. Hier zal ik in een gastgezin verblijven om zo 100% ondergedompeld te worden in de Nepalese cultuur. Daarna vlieg ik naar Thailand om te gaan backpacken door Zuid-Oost Azië.
Nu ik van bijna iedereen afscheid heb genomen (bedankt voor jullie vele wijze woorden) en alles klaar is voor vertrek, begint het nu eindelijk heel erg 'echt' te worden. Over drie daagjes zit ik al in Nepal! In ieder geval heb ik er, naast wat zenuwachtigheid, heel erg veel zin in!!
Liefs, Else

  • 21 November 2013 - 19:51

    Gino:

    Ha Else, goeie reis en ik hoop dat je een prachtige tijd zult hebben! Groetjes, Gino

  • 21 November 2013 - 21:27

    Heleen :

    Een hele goede reis en doe pokhara de groeten van mij. X

  • 22 November 2013 - 17:11

    Joke:

    Hoi Else,

    Wat leuk dat je een blog schrijft. Je zit nu nog in het vliegtuig.
    Als je dit leest, zie je waarschijnlijk de Mount Everest!! Wonderbaarlijk idee.

    Liefs Joke

  • 22 November 2013 - 17:12

    Pouwla:

    Vandaag is het de 22e, dus waarschijnlijk ben je nu onderweg. Spannend, zal straks wel even wennen zijn. Veel plezier in Nepal.

  • 23 November 2013 - 10:51

    Anita:

    Hay Else, ik wens je een hele goeie tijd met veel bijzondere ervaringen. Ik ben natuurlijk heel benieuwd naar je verhalen. Liefs Anita

  • 24 November 2013 - 11:52

    Janneke:

    dag Else,

    Heel veel plezier met je grote avontuur!
    groeten,

    Janneke

  • 25 November 2013 - 14:39

    Lisette :

    Hey Else, fantastisch! Kathmandu met de vele mooie tempels, Pokhara met het mooie meer, met 's ochtends de besneeuwde reuzen in de verte, Nepal met al die supervriendelijke mensen... Geniet en verwonder je!
    X, Lisette

  • 28 November 2013 - 23:19

    Joke S:

    Lieve Else
    Geniet van het mooie weer, alle nieuwe indrukken, het improviseren in het weeshuis, bij je gastgezin!!
    groetjes van Joke S te A

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Else

Actief sinds 24 Sept. 2013
Verslag gelezen: 838
Totaal aantal bezoekers 10443

Voorgaande reizen:

22 November 2013 - 18 April 2014

Nepal & Zuid-Oost Azië

Landen bezocht: